onsdag 2. mai 2012

Enda en fæl natt

Enda en natt med mye smerter og kramper. I tilleg fryktelige smerter i venstre skulder. Har hatt forkalkning i denne skulderen i ca. 20 år, og nå trøbler den igjen.

Hadde trodd at det snart ville snu, men det ser smått ut.

Så mye kramper under føttene, selv når jeg bare sitter, og forverres når jeg beveger meg. Kan knapt gå ut til bilen, ca. 30 meter. Rullestolen er heldigvis god å ha, men skulle gjerne sett en bedring. Snart 7 år med dette, og jeg lurer på hvor lenge jeg holder ut.

Men jeg prøver å holde humøret oppe og ikke gi opp.

Klem fra Kirsten

2 kommentarer:

  1. Kjære, snille, gode, søte Kirsten <3

    Får så vondt av å lese innleggene dine, og at du har det så vondt.... og tross dette finner du energi til å glede og hjelpe andre ! Du er unik <3

    Ønsker deg alt godt, og at det vonde snart slipper taket ...

    Mange klemmer fra Lolita og resten av familien <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk,Lolita.<3 Jeg prøver så godt jeg kan å være positiv, men av og til går det litt ned i kjelleren. Men det må jo gå rett vei en dag.<3

      God klem til dere alle

      Slett