torsdag 24. mai 2012

Nå må det snu

Denne våren har ikke bare vært lett. Enda en gang fikk jeg feber, influensalignende symptomer og øreverk.

Mannen min måtte opp til det lille lokale Farmacia, for jeg måtte ha noe for øreverken. Dette er en familiebedrift, og datteren som har jobbet der noen år og som vi er blitt godt kjent med, spurte mannen min om det var til ham, og han svarte at nei, det er til min kone. Da svarte hun Mama Mia. Hun har jo sagt tidligere at nå hadde jeg hatt nok.

Har omtrent ikke fått solt meg noe denne gang, men det er ikke det viktigste i livet.

Vi reiser hjem om litt over en uke. Det skal bli godt. Det er bedre å være hjemme når formen ikke er på topp, og her er det ganske varmt nå.

Nå kan det bare gå en vei, og det er mot bedre tider.

Klem fra Kirsten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar