fredag 27. april 2012

Spinal stenose-operasjonen

Det er nå 2 1/2 uke siden jeg ble operert for Spinal stenose, i to ledd. Nevrokirurgen fant ut at det var mye mer forkalkning enn det som viste på røntgenbildene.

Jeg har samme smerter og kramper, og i tillegg smerter i isjasnervene nedover lår og fot.

Men jeg har ikke mistet motet, for all del. Jeg var til kontroll hos nevrokirurgen i går, og han sa at siden jeg har hatt dette i så mange år, tipper i over 20 år, så vil dette gå veldig langsomt og jeg må bare ta tiden til hjelp.

Men jeg hadde fått en liten infeksjon i det ene stinget, så nå går jeg på en knallhard 10 dagers antibiotikakur. Ikke gøy i det hele tatt.

Så her må man ha stor tålmodighet, og håpe at det vil bli bedre med tid og stunder.

En riktig god påske til mine kjære venner.

Klem fra Kirsten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar