mandag 14. mai 2012

Man må jo se lyst på livet, uansett

Jeg trodde at det skulle gå den rette veien etter medisinen jeg fikk forrige uke. Betennelsen i skulderen ble borte, og jeg følte meg ganske bra etter noen dager. Fredag var vi ute en tur, og om ettermiddagen var jeg ganske dårlig, verket i begge skuldre, nakke, rygg og følte at hodet vår utrolig varmt. Jeg måtte igjen ringe til Helikopterlegene. Vi er medlem av dette selskapet, og betaler en engangsum årlig, og vi kan ringe så mange ganger vi trenger dem, uten å betale.

De kom etter en stund, undersøkte meg grundig, tok prøver etc. Det viste seg at medisinen jeg hadde tatt hadde dårlig virkning på blodtrykket, og siden jeg sliter med høyt blodtrykk, så var dette altfor høyt.

Jeg fikk ny medisin. Skulle ta 1 tablett hver 8. time. Dette var litt håpløst. Det tok
1 time før tabletten virket, deretter gikk virkningen ut etter 3 timer. Så lå man der med vondt overalt i 4 timer. Heldigvis så ble det bedre etter et par dager.

Men er enda ikke frisk. Jeg hadde også litt feber, og fikk litt vondt i begge ørene, så jeg tipper dette var en vanlig influensa. Nå sliter jeg med fryktelig svetting etc. men alt må jo ut.

Det positive er jo at jeg har gått ned over 3 kg. på noen få dager.<3 Håper det ikke går opp igjen.

Isjassmertene kommer og går. Håper at disse snart gir seg. Og krampene under føttene, ingen bedring.

Klem fra Kirsten   

2 kommentarer:

  1. Uff, dette må jo være fryktelig slitsomt !!!!
    Ønsker deg god bedring !
    klem til deg Kirsten <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk.<3 Det har vært ganske slitsomt. Men nå er jeg ganske bra mht. influensaplager etc. Dette er bagateller i forhold til problemene med alt det andre.
      God varm klem til deg, min venn.<

      Slett